دسته‌بندی نشده

آموزش ساخت 11 دستگاه و ماشین آلات صنعتی توسط اساتید دانشگاه تهران

آموزش ساخت 11 دستگاه و ماشین آلات صنعتی توسط اساتید دانشگاه تهران

آموزش ساخت 11 دستگاه و ماشین آلات صنعتی توسط اساتید دانشگاه تهران

برای اولین بار در ایران: بسته جامع آموزش طراحی و ساخت دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی

بسته جامع آموزش طراحی و ساخت دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی

مفتخریم که اعلام کنیم، برای اولین بار در ایران، بسته جامع آموزش ساخت ماشین آلات صنعتی توسط ماسن و با همکاری اساتید دانشگاه تهران و فن بازار و شهرکهای صنعتی ارائه شده است.

طراحی ماشین آلات صنعتی از نیازهای اساسی صنایع مختلف محسوب می شود. اما متاسفانه مرجع جامعی برای یادگیری اصولی و مهندسی آن در دسترس نیست. لذا تصمیم گرفتیم، تا این مشکل را برای همیشه رفع کنیم. در این دوره آموزشی، شما هر آنچه که برای طراحی و ساخت دستگاه های صنعتی نیاز دارید را فرا خواهید گرفت.

محتویات این بسته آموزشی چیست؟

این بسته آموزشی شامل 60 ساعت فیلم آموزشی با کیفیت بوده که تمامی مباحث مربوط به طراحی و ساخت انواع دستگاه های صنعتی را پوشش می دهد. همچنین به همراه این بسته تمامی استاندارد های پرکاربرد صنعتی، کاتالوگ ها و نرم افزار های متداول ماشین سازی در صنعت، کتب و هندبوک های مرجع، فایل سه بعدی (CAD) قطعات پرکاربرد صنعتی  و عضویت در گروه اختصاصی تلگرام برای پاسخ به سوالات شما توسط مدرس (مهندس علی شجاع پور شاگرد دکتر علیرضا رضائی از اساتید دانشگاه تهران گروه مکاترونیک) را دریافت خواهید کرد. این قول را به شما می دهیم، که این گنجینه بسیار کامل تر از آنچه که فکر می کنید است!

چه کسانی می تواند از دوره آموزش ساخت ماشین آلات صنعتی استفاده کنند؟

تمام تلاش ما در دوره آموزش ساخت ماشین آلات صنعتی این بوده است، که مباحث از پایه و مفاهم ابتدایی آموزش داده شوند. لذا می توان گفت که هیچ پیش نیازی برای گذراندن این دوره لازم نیست. در هر مبحث، مدرس ابتدا مفاهیم اولیه را به زبان ساده و روان بیان می کند و پس از آن، با یک مثال عملی و صنعتی، کاربرد مبحث شرح داده می شود. همچنین برای تمامی محاسبات طراحی ماشین آلات صنعتی از نرم افزارهای مخصوص (که همراه با این بسته آموزشی در اختیار شما قرار می گیرد) استفاده می شود. لذا جای هیچ نگرانی نیست. ما سعی کرده ایم تا طراحی و ساخت دستگاه های صنعتی را برای شما لذت بخش کنیم.

آیا پس از گذراندن دوره طراحی و ساخت دستگاه های صنعتی می توانم پروژه های صنعتی را انجام دهم؟

اگر بخواهیم خیلی کوتاه پاسخ این سوال را بدهیم می توانیم با قطعیت بگوییم: بله حتما!

شما تمام آنچه که برای شروع و حرفه ای شدن در این حوزه لازم دارید را در اختیار خواهید داشت. در دوره آموزش ساخت ماشین آلات صنعتی ، یک پروژه کاملا صنعتی و حرفه ای (طراحی دستگاه خم کن پروفیل CNC) را از صفر تا صد (ایده پردازی تا نقشه ساخت و مونتاژ تک تک قطعات) قدم به قدم با هم جلو خواهیم برد تا این اعتماد به نفس در شما ایجاد شود که طراحی و ساخت دستگاه کار سختی نیست!

بازار کار طراحی و ساخت دستگاه های صنعتی چطور است؟

به هر واحد صنعتی در هر کجای دنیا که نگاه کنیم، تعداد زیادی دستگاه و ماشین های صنعتی در آن مشغول به کار خواهیم یافت. نکته مهم دیگر اینکه، صاحبان صنایع مخلف، همواره به دنبال استفاده از دستگاه های اتوماتیک به جای استفاده از نیروی انسانی برای خط تولید خود هستند. این یعنی اینکه، نه تنها بازار کار این صنعت بسیار خوب است بلکه روز به روز به محبوبیت آن در ایران و جهان افزوده می شود. همچنین اگر قصد مهاجرت برای کار در کشورهای پیشرفته صنعتی را دارید، گذراندن دوره جامع آموزش ساخت ماشین آلات صنعتی ، رزومه کاری شما را برای استخدام در بهترین شرکت های دنیا آماده خواهد کرد.

پروژه های انجام شده توسط دانشجویان این دوره

قول ما به شما اینکه ، شما با استفاده از این بسته توانایی طراحی و ساخت هر دستگاه صنعتی، فارغ از نوع و کاربرد آن را خواهید داشت و ما در این مسیر با مشاوره رایگان همیشه همراه شما خواهیم بود.

در تصویر زیر نمونه کار یکی از دانشجویان این بسته را مشاهده می کنید.

برای خرید این بسته اموزشی با دکتر علیرضا رضائی از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران گروه مکاترونیک تماس بگیرید.

مشاهده ویدیو چهره علمی سال دکتر علیرضا رضائی

تلفن تماس 66518263-09356992907

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *