دسته‌بندی نشده

تاسیس مرکز نواوری و کارافرینی مشترک دانشکده علوم و فنون دانشگاه تهران و وزارت صنعت معدن و تجارت

در تاریخ 1400/4/27 جلسه ای مشترک بین دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران و معاونت آموزش و پژوهش و فناوری وزارت صمت  به منظور حمایت وزارت صنعت و معدن و تجارت  و دانشگاه صنایع از تاسیس مرکز نواوری و کارافرینی دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر قبادیان معاون وزارت صمت ضمن خوشامدگویی  به میهمانان،  از پیگیریهای مداوم دانشکده علوم و فنون نوین برای همکاری مشترک بین طرفین بسیار تشکر کردند. سپس در خصوص دانشگاه صنایع و فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در صنعت و سهم بالای وارادات صنعت معدن نکاتی را بیان نمودند.

ایشان همچنین طرح تاپ را برای هدفمند نمودن پروژه های دانشجویی بسیار حایز اهمیت نامیدند. در ادامه جلسه دکتر رضایان ریاست محترم دانشکده علوم و  فنون خواستار استفاده از طرح تاپ و اجرایی شدن آن برای دانشکده به منظور تعریف حداقل 100 پروژه اختصاصی ارشد و دکتری برای دانشگاه تهران در هر سال  به منظور بیشتر تاثیر گذار بودن اساتید دانشگاه بر صنعت و زندگی روزمره مردم شدند. اساتید حاضر در جلسه در خصوص مشکلات سایتهای مختلف وزارت صمت از جمله سایتهای طرح تاپ، مجوز تاسیس و پروانه بهره برداری و مشکلات گوناگون مراجعین به این سایتها و بروز بودن آنها نکات بسیار مهمی را عنوان نمودند و خواستار رفع بسیار سریع آنها شدند.

در انتهای جلسه قرار بر آن شد به منظور ادامه دار بودن روابط وزارت صمت و دانشکده علوم و فنون نوین، مرکز نواوری فناوریهای نوین دانشکده علوم و فنون دانشگاه تهران با  حمایتهای وزارت صمت و دانشگاه صنایع شروع به کار کنند و در این خصوص نیز جلسه ای با دانشگاه صنایع تنظیم شده است. شایان ذکر است در این جلسه دکتر قبادیان معاون آموزش و پژوهش و فناوری وزارت صمت، دکتر رضایان ریاست دانشکده علوم و فنون، دکتر تیموری معاون آموزشی دانشکده، دکتر حسینی مشاور بین الملل دانشکده، دکتر رضائی سرپرست مرکز نواوری و کارافرینی دانشکده و دکتر طحانی مدیر ارتباط با صنعت دانشکده علوم و فنون دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *